Rahsia Kekayaan "Internet Marketer" yang sebenar?

Thursday, November 25, 2010 ·
Adakah anda tahu rahsia kekayaan Internet Marketer yang sebenar?

Kalau anda bingung, usah bersedih lagi.

Kali ini saya akan bongkarkan rahsia sebenar kekayaan internet marketer (tak kiralah dalam atau luar negeri).

Rasa geram ada. Rasa 'jeles' pun ada.

Mana tidaknya... kalau anda lihat rakan-rakan yang sama berinteraksi di forum atau Facebook menyatakan mereka memperolehi 5 atau 6 angka hanya dengan melakukan bisnes di internet.
Bila cuba promosi produk mereka, tak pula dapat hasil yang begitu lumayan. Itulah sebabnya anda hampir-hampir berputus asa. Sekarang, bagaimana jika saya beritahu kepada anda bahawa jika anda kuasa ilmu ini, anda sebenarnya telah bongkar rahsia kekayaan mereka?

Anda nak tahu?

Inilah rahsianya...

Kesemua "internet marketer" yang mendapat pulangan 5 hingga 6 angka ini sebenarnya CIPTA produk mereka sendiri dan jual ke pasaran.

Nah, itulah rahsianya.

Bila anda ada produk sendiri, maka mudahlah anda jual kepada orang lain dan memberi komisyen kepada orang lain untuk menjual produk anda. Itulah yang dilakukan oleh internet marketer ini. Mereka menghasilkan produk dari masa ke semasa.

Tapi, tahukah anda untuk menghasilkan produk?

Tak tahulah anda tapi kalau suruh saya hasilkan produk fizikal seperti mesin pengiraan wang atau cawan cenderamata untuk dijual di internet, pasti saya menyerah kalah sebab saya tak tahu menghasilkannya sendiri. Walaubagaimanapun, nasib anda baik. Anda tak perlu cipta produk fizikal yang mengambil masa yang panjang ini.

Anda boleh cipta sendiri produk berbentuk DIGITAL yang...

1. lebih mudah dihasilkan
2. lebih pantas disiapkan
3. lebih lumayan pastinya

Semuanya ini didedahkan oleh rakan saya, Zamri Nanyan, di dalam program terbaru beliau "Pakar Produk Digital".

www.PakarProdukDigital.com

Terkejut saya bila melihat laman web tersebut dan mendapati terlalu banyak informasi yang diberikan sehingga saya rasa AMAT pasti yang jika anda amalkan walaupun sebahagian
daripada apa yang dikongsikan, anda juga akan mempunyai produk digital anda sendiri nanti.

Inilah pendedahan eksklusif daripada pakar penciptaan produk sebenar yang menghasilkan jualan sehingga 6 angka dalam satu-satu pelancaran produk digital.

Apa lagi yang anda dapat?

Saya rasa anda juga akan teruja dengan penampilan jutawan Internet dari Penang mendedahkan rahsia kekayaan beliau menjual produk digital sehingga berjaya membeli sebuah Porsche dan Villa jutaan ringgit.

Lihatlah sendiri buktinya di...

www.PakarProdukDigital.com

Pakar Produk Digital adalah produk paling hangat pada tahun ini.
| More

0 comments:

Post a Comment

Produk Terbaik 2012

Followers

 

SKY DASHBOARD | Copyright © 2009 - Blogger Template Designed By BLOGGER DASHBOARD