Nak Jadi Jutawan Cepat? Ikut Cara Ini.

Friday, November 5, 2010 ·
Saya sering berjumpa dengan orang yang mempunyai cita-cita tinggi baik dari kalangan saudara mara sendiri mahupun sahabat handai. Memang ramai yang hendak kaya cepat. Saya pun sebenarnya macam itu juga. Siapa yang taknak kaya cepat kan?

Dulu saya selalu tertanya-tanya macam mana caranya nak kaya cepat.

Mestilah kena usaha tapi orang kaya yang kita tengok yang kaya cepat, macam tak berusaha sangat pun. Mungkin orang yang kita tengok tu ada termasuk dalam kategori orang macam ni:

1. Kahwin dengan orang kaya

Yang ni memang strategi paling mudah saya rasa. Cari saja mana-mana datuk yang kaya raya dan ajak dia kahwin. Kalau nasib baik datuk tu tergoda, bolehla kita menumpang sama jadi kaya kan.

Tapi macam mana pula kalau kita ni lelaki?

Susah pula nak cari wanita kaya berpangkat datuk ni. Kalau ada pun rasanya macam tak kena pula.

2. Masuk pertandingan dan berharap pada nasib dan bakat

Mungkin ada diantara kita sebelum ni yang mencuba nasib menyertai pertandingan nyanyian, pertandingan hafal lirik dan jawab soalan.

Ala, yang glamer macam "Who Want To Be A Millionaire" tu.. Ataupun macam Jangan Lupa Lirik ke.. Kalau kita betul-betul berbakat dan mempunyai nasib yang bertuah, mungkin kita boleh jadi kaya. Tapi, kalau menang pun, berapa lama kita boleh pertahankan kekayaan kita?

Sebulan? Dua Bulan?

3. Menang loteri

Anda boleh kaya jika anda menang loteri tapi anda harus ingat bahawa ianya haram disisi agama dan antara kegiatan yang tidak bermoral.

Jadi, saya rasa anda tak perlu menanam cita-cita untuk ke mana-mana kedai loteri berhampiran rumah anda. Duit menang loteri takkan berkat.

Jadi, kalau anda tidak termasuk dalam 3 kategori diatas, macam mana anda nak jadi kaya?
Lebih spesifik lagi, macam mana anda nak kaya cepat? Boleh ke? Dalam Formula Luar Biasa Pro, ada ditunjukkan cara-cara untuk jadi kaya dan cara untuk jadi kaya dengan cepat. Yang penting sekali, anda perlu tahu berapa pendapatan bersih anda dalam sebulan.


Berapa gaji anda sebulan?


Mungkin beribu. Tapi bila tolak EPF, sewa rumah, duit minyak, duit hiburan, pinjaman, bil itu, bil ini dan macam-macam lagi la. Agak-agak berapa gaji anda yang tinggal? Kalau anda ada hutang kad kredit, bank rakyat, dan lain-lain lagi, macam mana pulak?

Jadi berapa sebenarnya pendapatan bersih anda selepas tolak itu ini? Kalau anda berada pada tahap negatif, maksudnya anda tak boleh tunggu lama. Anda kena pulihkan sekarang dengan cara dapatkan nasihat pakar kewangan sebelum anda jadi lebih teruk lagi.

Kalau cukup-cukup makan, simpanan pun tak ada, anda perlu belajar ilmu kewangan dari sekarang supaya anda boleh mula menyimpan. Biasanya anda mungkin kelam kabut dan terus terfikir cara nak tambah duit. Saat itu jugalah anda terperangkap dengan skim cepat kaya yang menjanjikan anda pulangan cepat. Ingin saya ingatkan anda, pelaburan atau skim apa sekalipun, pelaburan yang terbaik adalah pelaburan terhadap ilmu. Tanya saja mana-mana orang kaya yang melalui jalan yang betul untuk kaya. Ilmulah pelaburan yang terbaik.

Ramai yang silap..

Bila nampak dah ada masalah dari segi pendapatan, mereka terus cari cara nak tambah duit cepat. Sedangkan sebelum anda bermula untuk tambah duit, anda perlu belajar dulu ilmu kewangan.

Sebab tu lah saya sangat mencadangkan kepada anda Pakej Formula Luar Biasa ni.

Saya tak mahu nak rekemen banyak-banyak. Anda beli, dan anda belajar serta nilai sendiri
Formula Luar Biasa tersebut. Kalau anda rasa ianya tak berbaloi, ada jaminan pulangan wang.

Maklumat lanjut, pergi ke http://www.formulaeksklusif.com/rahsia

Tapi jika anda hendak mengetahui Teknik Marketing berkesan dan hebat untuk buat duit, saya syorkan Teknik Adswap Hero.

Ikhlas dari saya demi kemajuan hidup anda. Saya tumpang gembira jika anda berjaya jadi
kaya dan berjaya bebas kewangan!

Ikhas,

| More

0 comments:

Post a Comment

Produk Terbaik 2012

Followers

 

SKY DASHBOARD | Copyright © 2009 - Blogger Template Designed By BLOGGER DASHBOARD